Informacje ogólne
Cel konkursu: Rozwój działalności eksportowej Firmy poprzez udział w targach międzynarodowych oraz działania promocyjno-marketingowe Firmy. Jest to konkurs ogólnokrajowy, więc nie ma znaczenia w jakim województwie prowadzisz działalność gospodarczą.
Poziom dofinansowania
• 60% – dla średniego przedsiębiorcy
• 75% – dla małego przedsiębiorcy
• 85% – dla mikroprzedsiębiorcy
• 75% – dla małego przedsiębiorcy
• 85% – dla mikroprzedsiębiorcy
Budżet naboru
300 000 000,00 zł
Kiedy można składać wnioski?
11 lutego – 11 marca 2020
Na co możesz przeznaczyć dofinansowanie?
1) koszty podróży służbowych pracowników uczestniczących w targach, misjach gospodarczych, tj. koszty:
– diet,
– noclegów,
– przejazdów i dojazdów środkami komunikacji miejscowej,
– opłaty za: uzyskanie wiz, bagaż, przejazd drogami płatnymi i autostradami, postój w strefie płatnego parkowania, miejsca parkingowe
– transport i ubezpieczenie za granicą i na terytorium RP osób oraz eksponatów
– odprawy celnej i spedycji
– bagażu i nadbagażu
2) koszty opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego
3) koszty organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie
4) koszty reklamy w mediach targowych
5) koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach
6) koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej
7) koszty druku materiałów informacyjno-promocyjnych np. foldery, katalogi, ulotki, wizytówki, plakaty, roll-upy, teczki, informatory itd.
8) koszty nabycia i dystrybucji materiałów informacyjno-promocyjnych
9) koszty przygotowania i prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych w mediach tradycyjnych, elektronicznych, cyfrowych
10) koszty tłumaczenia
11) koszty produkcji i emisji spotów i filmów informacyjno-promocyjnych
12) koszty szkoleń/doradztwa z zakresu umiędzynarodowienia
– diet,
– noclegów,
– przejazdów i dojazdów środkami komunikacji miejscowej,
– opłaty za: uzyskanie wiz, bagaż, przejazd drogami płatnymi i autostradami, postój w strefie płatnego parkowania, miejsca parkingowe
– transport i ubezpieczenie za granicą i na terytorium RP osób oraz eksponatów
– odprawy celnej i spedycji
– bagażu i nadbagażu
2) koszty opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego
3) koszty organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie
4) koszty reklamy w mediach targowych
5) koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach
6) koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej
7) koszty druku materiałów informacyjno-promocyjnych np. foldery, katalogi, ulotki, wizytówki, plakaty, roll-upy, teczki, informatory itd.
8) koszty nabycia i dystrybucji materiałów informacyjno-promocyjnych
9) koszty przygotowania i prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych w mediach tradycyjnych, elektronicznych, cyfrowych
10) koszty tłumaczenia
11) koszty produkcji i emisji spotów i filmów informacyjno-promocyjnych
12) koszty szkoleń/doradztwa z zakresu umiędzynarodowienia
Dodatkowe informacje
• Konkurs przeznaczony jest dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej potwierdzoną wpisem do odpowiedniego rejestru, przy czym lokalizacja projektu zgłoszonego w konkursie musi znajdować się w regionie słabiej rozwiniętym, tj. w województwie innym niż mazowieckie.
• Projekt zakłada działania opisane w Branżowym Programie Promocji. Program określa minimalną ilość targów, w których zobowiązany jest wziąć Wnioskodawca oraz rynki perspektywiczne (rynki docelowe, na których Wnioskodawca chce rozwijać swoją działalność eksportową) oraz inne działania obligatoryjne. Należy się więc najpierw zapoznać z tym dokumentem.
• Wnioskodawca na dzień złożenia wniosku/ wniosków musi posiadać wybrane PKD w dokumencie rejestrowym (KRS lub CEIDG) – określone w Programie Promocji Branży.
• Program Go to Brand zakłada udział w targach wyłącznie w charakterze wystawcy.
• Wnioskodawca może złożyć maksymalnie 3 wnioski o dofinansowanie w konkursie, jeżeli spełnione są łącznie poniższe warunki:
-każdy wniosek o dofinansowanie projektu dotyczy innej marki produktowej;
-wnioski o dofinansowanie obejmują uczestnictwo w różnych branżowych programach promocji.
-wartość kosztów kwalifikowanych wszystkich projektów złożonych przez Wnioskodawcę nie może przekraczać 1 mln.
• Projekt zakłada działania opisane w Branżowym Programie Promocji. Program określa minimalną ilość targów, w których zobowiązany jest wziąć Wnioskodawca oraz rynki perspektywiczne (rynki docelowe, na których Wnioskodawca chce rozwijać swoją działalność eksportową) oraz inne działania obligatoryjne. Należy się więc najpierw zapoznać z tym dokumentem.
• Wnioskodawca na dzień złożenia wniosku/ wniosków musi posiadać wybrane PKD w dokumencie rejestrowym (KRS lub CEIDG) – określone w Programie Promocji Branży.
• Program Go to Brand zakłada udział w targach wyłącznie w charakterze wystawcy.
• Wnioskodawca może złożyć maksymalnie 3 wnioski o dofinansowanie w konkursie, jeżeli spełnione są łącznie poniższe warunki:
-każdy wniosek o dofinansowanie projektu dotyczy innej marki produktowej;
-wnioski o dofinansowanie obejmują uczestnictwo w różnych branżowych programach promocji.
-wartość kosztów kwalifikowanych wszystkich projektów złożonych przez Wnioskodawcę nie może przekraczać 1 mln.