Informacje ogólne
Cel konkursu: Rozwój działalności eksportowej Firmy poprzez udział w targach międzynarodowych oraz działania promocyjno-marketingowe Firmy. Jest to konkurs ogólnokrajowy, więc nie ma znaczenia w jakim województwie prowadzisz działalność gospodarczą.
Poziom dofinansowania
-do 60% – dla średniego przedsiębiorstwa
-do 75% – dla małego przedsiębiorstwa
-do 80% – dla mikroprzedsiębiorstwa z województwa mazowieckiego
-do 85% – dla pozostałych mikroprzedsiębiorstw
-do 75% – dla małego przedsiębiorstwa
-do 80% – dla mikroprzedsiębiorstwa z województwa mazowieckiego
-do 85% – dla pozostałych mikroprzedsiębiorstw
Budżet naboru
Kwota środków przeznaczonych na dofinansowanie projektów z 2017 roku:
1) zlokalizowanych w województwie mazowieckim wynosi 20 000 000 zł
2) zlokalizowanych w województwach innych niż mazowieckie wynosi 180 000 000 zł
1) zlokalizowanych w województwie mazowieckim wynosi 20 000 000 zł
2) zlokalizowanych w województwach innych niż mazowieckie wynosi 180 000 000 zł
Kiedy można składać wnioski?
25 luty – 4 kwietnia 2019
Na co możesz przeznaczyć dofinansowanie?
1) koszty podróży służbowych pracowników uczestniczących w targach, misjach gospodarczych, tj. koszty:
– diet,
– noclegów,
– przejazdów i dojazdów środkami komunikacji miejscowej,
– opłaty za: uzyskanie wiz, bagaż, przejazd drogami płatnymi i autostradami, postój w strefie płatnego parkowania, miejsca parkingowe
– transport i ubezpieczenie za granicą i na terytorium RP osób oraz eksponatów
– odprawy celnej i spedycji
– bagażu i nadbagażu
2) koszty opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego
3) koszty organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie
4) koszty reklamy w mediach targowych
5) koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach
6) koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej
7) koszty druku materiałów informacyjno-promocyjnych np. foldery, katalogi, ulotki, wizytówki, plakaty, roll-upy, teczki, informatory itd.
8) koszty nabycia i dystrybucji materiałów informacyjno-promocyjnych
9) koszty przygotowania i prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych w mediach tradycyjnych, elektronicznych, cyfrowych
10) koszty tłumaczenia
11) koszty produkcji i emisji spotów i filmów informacyjno-promocyjnych
12) koszty szkoleń/doradztwa z zakresu umiędzynarodowienia
– diet,
– noclegów,
– przejazdów i dojazdów środkami komunikacji miejscowej,
– opłaty za: uzyskanie wiz, bagaż, przejazd drogami płatnymi i autostradami, postój w strefie płatnego parkowania, miejsca parkingowe
– transport i ubezpieczenie za granicą i na terytorium RP osób oraz eksponatów
– odprawy celnej i spedycji
– bagażu i nadbagażu
2) koszty opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego
3) koszty organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie
4) koszty reklamy w mediach targowych
5) koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach
6) koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej
7) koszty druku materiałów informacyjno-promocyjnych np. foldery, katalogi, ulotki, wizytówki, plakaty, roll-upy, teczki, informatory itd.
8) koszty nabycia i dystrybucji materiałów informacyjno-promocyjnych
9) koszty przygotowania i prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych w mediach tradycyjnych, elektronicznych, cyfrowych
10) koszty tłumaczenia
11) koszty produkcji i emisji spotów i filmów informacyjno-promocyjnych
12) koszty szkoleń/doradztwa z zakresu umiędzynarodowienia
Dodatkowe informacje
Najważniejsze wytyczne:
-Projekt dotyczy PKD wymienionego w Branżowym Programie Promocji
-Obowiązek posiadania wybranego PKD w KRS lub CEIDG
-Obowiązek udziału w określonej minimalnej liczbie targów wymienionych w Branżowym Programie Promocji wyłącznie w charakterze wystawcy
-Obowiązek wyboru jednego 1 pozaunijnego rynku eksportowego spośród wymienionych w Branżowym Programie Promocji
-Obowiązek udziału w doradztwie z zakresu umiędzynarodowienia
-Projekt dotyczy PKD wymienionego w Branżowym Programie Promocji
-Obowiązek posiadania wybranego PKD w KRS lub CEIDG
-Obowiązek udziału w określonej minimalnej liczbie targów wymienionych w Branżowym Programie Promocji wyłącznie w charakterze wystawcy
-Obowiązek wyboru jednego 1 pozaunijnego rynku eksportowego spośród wymienionych w Branżowym Programie Promocji
-Obowiązek udziału w doradztwie z zakresu umiędzynarodowienia
Maksymalna wartość projektu: 1 mln